4 Ocak 2009 Pazar

KITIR EKMEKLER


Eldeki bayat ekmekleri değerlendirmenin en güzel yolu.Ve çorbalarımıza katılacak en güzel tat leziz kıtır ekmekler. lütfen ekmeklerin kenarda küflenmelerini beklemeyelim ve değerlendirmesini yapalım.
Bayat ekmekler dilimlenip küp küp doğranır ve bir tepsiye alınır üzerine arzuya göre kırmızı biber,karabiber,kekik,nane serpilir 2-3 yemejkaşığı sıvıyağ da dökülüp karıştırılır ve fırında kızarıncaya kadar beklenir,soğuduktan sonra poşet içerisinde saklanabilir sıcak çorbalarımızla servis edilir.

2 yorum:

birsence dedi ki...

elifciğim günaydın...iadei ziyarete geldim ama sayfanı açınca sayfanda birşey görünmüyor ayarlarındanmı acaba...bende hamurişlerini tıkladım bari buraya yazayım dedim...yazdığın güzel sözler beni sabah sabah çok mutlu ettii...sağolasın..Allahda seni çok mutlu etsin...öpüyorum canım...mamalarını çok beğendim ellerine sağlık....

mavi sofra dedi ki...

hoş geldin :)evt ayarlarda değişiklik yaptım suan düzelmiş olması gerekiyor.teşk.cnm bnm.